Vrei să înțelegi mai bine lumea adolescentului?
Vrei să construiești o comunicare cu acesta bazată pe respect reciproc?
Vrei să înveți cum să stabilești limite sănătoase fără a afecta relația cu propriul copil?
Hai la atelierul „Asertivitate și Limite în Relația Părinte-Adolescent”. Vom explora împreună cum ascultarea activă și comunicarea asertivă pot deveni instrumente cheie pentru a dezvolta o conexiune autentică, oferind în același timp direcție și structură tânărului.
Cui îi este adresat?
Părinților care:
* simt că au dificultăți în a comunica eficient cu adolescentul lor.
* își doresc să echilibreze fermitatea cu afecțiunea în relație.
* vor să stabilească limite clare, fără să genereze tensiuni sau conflicte.
Obiective:
Îmbunătățirea comunicării: Înțelegerea principiilor ascultării active și asertivității pentru o interacțiune eficientă.
Gestionarea limitelor: Cum să stabilim limite sănătoase, care să fie respectate de adolescent.
Consolidarea relației: Crearea unui mediu sigur și deschis pentru discuții oneste.
Prevenirea și gestionarea conflictelor: Strategii practice pentru a transforma tensiunile în oportunități de conectare.
Data: 28.01.2025
Durata: 18:00-19:30
Locație: online
Donație minimă recomandată: 30 lei
Accesează formularul de mai jos pentru a-ți rezerva locul la atelier.
Psiholog Clinician și Psihoterapeut
Psiholog clinician și psihoterapeut experiențial-unificator în formare, cu o experiență de lucru cu copii și adolescenți prin prisma programelor în care a fost implicată, inclusiv programul Inocenți „Spațiu pentru MIN(T)E” ce presupune ateliere dedicate adolescenților și preadolescenților pe subiecte din sfera sănătății emoționale. Mantra după care se ghidează atât în cariera sa cât și în viața de zi cu zi este: oamenii pot trece prin experiențe sau situații asemănătoare, care pot părea comune sau identice, însă felul în care sunt resimțite și trăite este unic.
Psiholog clinician și psihoterapeut în formare
Psiholog clinician și psihoterapeut în formare, cu o experiență vastă în lucrul cu copiii. Activitatea sa se desfășoară atât în cadrul propriului cabinet, cât și prin intermediul a două programe derulate de Fundația Inocenți: programul de suport psiho-social „Viața copilului” și „Spațiu pentru Min(t)e”. Experiența dobândită în aceste contexte i-a demonstrat că dezvoltarea unui copil nu depinde doar de el, ci și de persoanele de atașament din viața sa. Aceste persoane, de obicei părinții săi, au un impact semnificativ asupra procesului de învățare și dezvoltare, oferind în același timp un model.